Praha, 22. října 2015; Allianz opět zlepšila svou pozici v žebříčku nejhodnotnějších světových značek. V letošním hodnocení konzultační společnosti Interbrand obsadila 54. příčku a zaznamenala 10% nárůst hodnoty oproti roku 2014 – na 8,5 miliardy amerických dolarů.
O výborném umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula ještě o jednu příčku výše, rozhodly podle Interbrandu její silné stránky: 85 milionů klientů po celém světě, historie dlouhá 125 let a aktivní přístup k digitalizaci. „Je to jeden z nejlepších výsledků mezi nejsilnějšími hráči v oblasti finančních služeb,“ uvádí Christian Deuringer, globální brand manažer skupiny Allianz.
Allianz se v žebříčku poprvé umístila v roce 2007 a hodnota její značky stále stoupá – na inovativní přístup v kombinaci s profesionalitou a spolehlivostí klienti slyší. Prosazování nových přístupů se věnuje jak globálně, tak v České republice. Jedním z posledních počinů v této oblasti v Česku je například mobilní aplikace k hlášení dopravních nehod. Její instalace trvá několik vteřin, registrace škody na vozidle pak pouhých pár minut.
Allianz se také celosvětově zabývá sponzoringem a charitativními činnostmi v oblastech, kde existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1. V Česku se prevenci silničních nehod věnuje prostřednictvím Allianz nadačního fondu a projektu Allianz Automapa, který pravidelně mapuje nejnebezpečnější místa na českých silnicích a vytipovaná místa i opravuje.
Zdroj: tisková zpráva Allianz